Često postavljena pitanja
Pitanja o plaćanju
U ovom odjeljku potražite odgovore na svoja pitanja o:
Vrste plaćanja
Koje se kreditne kartice prihvaćaju na flybosnia.ba?
Prihvatamo kreditne kartice VISA, MasterCard i Maestro (ako je banka izdavalac dozvolila upotrebu vaše kartice za online plaćanje).
Za više informacija pogledajte Plaćanje kreditnom karticom.
Šta je to kontrolni kod?
Verifikacijski kod (CVV / CVC) je kod koji štiti vašu platnu karticu od mogućih prijevara.
VISA i MasterCard – na poleđini kartice trebali biste vidjeti 3 znamenke koje nisu dio vašeg broja kreditne kartice. Ove 3 znamenke su vaš kôd za provjeru.
Vlasnici Maestro kartice moraju se obratiti banci koja je izdala ako taj kod nije postavljen na kartici.
Šta je 3D Secure?
3D Secure je BESPLATNA usluga koju omogućuju VISA i MasterCard i koja vam omogućuje sigurnu transakciju na internetu koristeći svoju Debitnu ili Kreditnu karticu. Ova je usluga dostupna samo na web stranicama trgovaca 3D Secure. Provjereno od strane Visa (VBV) / MasterCard SecureCode (MSC) koristi zaštitu lozinkom tijekom internetske kupovine za autentifikaciju kupca kao dodatnu mjeru sprečavanja prevara.
Šta je YQ taksa?
YQ taksa u iznosu od 10 € je uključena u cijenu karte i nije je moguće refundirati bez obzira na klasu.
Da li se na moju rezervaciju primjenjuje naknada za transakciju?
FLYBOSNIA ne naplaćuje naknade za transakcije.
Pitanja o plaćanju
Kako postupiti u slučaju da je plaćanje odbijeno?
Molimo provjerite jeste li ispravno unijeli podatke svoje platne kartice, da na vašem računu ima dovoljno sredstava i da niste premašili dnevni limit plaćanja. Ako je plaćanje i dalje odbijeno, obratite se banci koja je izdala vašu platnu karticu.
Neuspjesi transakcije obično su povezani sa problemima između banke i davatelja plaćanja ili zabranom banke da upotrebljava vašu platnu karticu za online plaćanje. Predlažemo da upotrijebite drugu platnu karticu ili kontaktirate FLYBOSNIA korisničku podršku kako biste rezervirali.
Šta učiniti ako rezervacija nije uspješna, ali novac je ipak skinut s računa?
Prije potvrđivanja rezervacije kontaktiramo vašu banku kako bismo provjerili ima li na vašem računu dovoljno sredstava za plaćanje karata. U ovom trenutku banka blokira određenu svotu novca na vašem računu koja je namijenjena ovoj kupnji i šalje nam potvrdu da možemo završiti rezervaciju. U slučaju da su (npr. karte po oglašenoj tarifi rasprodate ili su se pojavili neki tehnički problemi) nismo u mogućnosti dovršiti rezervaciju, banci šaljemo zahtjev da deblokiramo dotični iznos na vašem računu. Ovaj postupak može potrajati neko vrijeme i razlikuje se od banke do banke; međutim, ne bi trebalo potrajati više od nekoliko dana.
Ako svota ostane duže blokirana, obratite se svojoj banci. U slučaju da banka zatraži dodatne informacije od FLYBOSNIA, molimo kontaktirajte FLYBOSNIA korisničku podršku i mi ćemo poslati dodatni zahtjev banci za deblokiranje rezerviranog iznosa.