Pitanja o plaćanju

U ovom odjeljku potražite odgovore na svoja pitanja o:

Vrste plaćanja

  • Koje se kreditne kartice prihvaćaju na flybosnia.ba?

    Prihvatamo kreditne kartice VISA, MasterCard i Maestro (ako je banka izdavalac dozvolila upotrebu vaše kartice za online plaćanje).

    Za više informacija pogledajte Plaćanje kreditnom karticom.

  • Šta je to kontrolni kod?

    Verifikacijski kod (CVV / CVC) je kod koji štiti vašu platnu karticu od mogućih prijevara.

    VISA i MasterCard – na poleđini kartice trebali biste vidjeti 3 znamenke koje nisu dio vašeg broja kreditne kartice. Ove 3 znamenke su vaš kôd za provjeru.

    Vlasnici Maestro kartice moraju se obratiti banci koja je izdala ako taj kod nije postavljen na kartici.

  • Šta je 3D Secure?

    3D Secure je BESPLATNA usluga koju omogućuju VISA i MasterCard i koja vam omogućuje sigurnu transakciju na internetu koristeći svoju Debitnu ili Kreditnu karticu. Ova je usluga dostupna samo na web stranicama trgovaca 3D Secure. Provjereno od strane Visa (VBV) / MasterCard SecureCode (MSC) koristi zaštitu lozinkom tijekom internetske kupovine za autentifikaciju kupca kao dodatnu mjeru sprečavanja prevara.

  • Šta je YQ taksa?

    YQ taksa u iznosu od 10 € je uključena u cijenu karte i nije je moguće refundirati bez obzira na klasu.

  • Da li se na moju rezervaciju primjenjuje naknada za transakciju?

    FLYBOSNIA ne naplaćuje naknade za transakcije.

Pitanja o plaćanju

  • Kako postupiti u slučaju da je plaćanje odbijeno?

    Molimo provjerite jeste li ispravno unijeli podatke svoje platne kartice, da na vašem računu ima dovoljno sredstava i da niste premašili dnevni limit plaćanja. Ako je plaćanje i dalje odbijeno, obratite se banci koja je izdala vašu platnu karticu.

    Neuspjesi transakcije obično su povezani sa problemima između banke i davatelja plaćanja ili zabranom banke da upotrebljava vašu platnu karticu za online plaćanje. Predlažemo da upotrijebite drugu platnu karticu ili kontaktirate FLYBOSNIA korisničku podršku kako biste rezervirali.

  • Šta učiniti ako rezervacija nije uspješna, ali novac je ipak skinut s računa?

    Prije potvrđivanja rezervacije kontaktiramo vašu banku kako bismo provjerili ima li na vašem računu dovoljno sredstava za plaćanje karata. U ovom trenutku banka blokira određenu svotu novca na vašem računu koja je namijenjena ovoj kupnji i šalje nam potvrdu da možemo završiti rezervaciju. U slučaju da su (npr. karte po oglašenoj tarifi rasprodate ili su se pojavili neki tehnički problemi) nismo u mogućnosti dovršiti rezervaciju, banci šaljemo zahtjev da deblokiramo dotični iznos na vašem računu. Ovaj postupak može potrajati neko vrijeme i razlikuje se od banke do banke; međutim, ne bi trebalo potrajati više od nekoliko dana.

    Ako svota ostane duže blokirana, obratite se svojoj banci. U slučaju da banka zatraži dodatne informacije od FLYBOSNIA, molimo kontaktirajte FLYBOSNIA korisničku podršku i mi ćemo poslati dodatni zahtjev banci za deblokiranje rezerviranog iznosa.