Pitanja o rezervacijama

U ovom dijelu potražite odgovore na svoja pitanja o:

Rezervacije i karte

  • Koje su klase usluga i vrste karata dostupne putnicima FLYBOSNIA?

    FLYBOSNIA nudi mjesta u ekonomskoj uslužnoj klasi:

    Karte Light, Opti i Advantage dostupne su u ekonomskoj uslužnoj klasi;

    Za više informacija pogledajte vrste ulaznica.

  • Kakva je razlika između Light, Opti and Advantage?

    Naša Light karta pogodna je za putnike koji putuju s ručnom prtljagom i koji uživaju u besprekornom zračnom putovanju.

    Naše karte Opti i Advantage proizvod su udobne klase koji uključuje prijavljenu prtljagu, izmjene i mogućnosti povrata novca.

  • Koliko karata je moguće kupiti u jednoj rezervaciji na flybosnia.ba?

    Broj putnika u jednoj rezervaciji ograničen je na devet (odrasli i djeca ukupno). Imajte na umu da dijete može pratiti samo odrasla osoba, tako da broj novorođenčadi na rezervaciji ne može biti veći od broja odrasle osobe.

    Za kupnju karata za grupu od više od 8 putnika, kontaktirajte nas na groupbooking@flybosnia.ba.

  • Koliko sati prije leta može se izvršiti online rezervacija?

    Rezervacije putem našeg motora za Internet rezervaciju mogu se izvršiti do tri sata prije planiranog leta. Jednom kada se ovaj kanal zatvori, karte se mogu kupiti u nasem kancelariji na aerodromu Sarajevo.

  • Je li pušenje dozvoljeno na avionu?

    Želimo osigurati svjež zrak na našim letovima i ugodno putovanje za sve putnike. Iz tih razloga, pušenje (uključujući upotrebu elektronskih cigareta) nije dozvoljeno ni na jednom letu FLYBOSNIA.

  • Ostale korisne informacije

    Prihvaćamo gotovinsko plaćanje u eurima i VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro i platne kartice.

Referenca rezervacije

  • Što učiniti ako sam rezervirao, ali još nisam dobio referencu rezervacije, a let kreće za manje od 24 sata?

    Ako ste kartu kupili manje od 24 sata prije zakazanog leta, možda nećete odmah dobiti referencu rezervacije. U tom slučaju kontaktirajte FLYBOSNIA korisničku podršku radi informacija o vašoj rezervaciji i reference.

Promjena rasporeda

  • Kako mogu promijeniti ime putnika u rezervaciji ili datum leta?

    Prije nego što zatražite izmjene, provjerite jesu li ove usluge dostupne za kartu koju ste kupili – pogledajte ove podatke. Da biste promijenili ime putnika ili izmijenili datum / vrijeme leta, ako je usluga dostupna, kontaktirajte nas na Korisničkoj podršci.

    Provjerite da li su uneseni podaci točni prije nego što izvršite uplatu.

  • Kako postupiti u slučaju da se moj let promijeni?

    Ako je rezervacija izvršena na flybosnia.ba ili na blagajni FLYBOSNIA, na e-mail adresu navedenu tijekom postupka rezervacije šalje se obavijest. Ovisno o vrsti rezervacije, promjene možete pregledati i potvrditi putem Interneta ili to učiniti kontaktiranjem korisničke podrške kompanije FLYBOSNIA.

    Ako je rezervacija izvršena putem turističke agencije ili nekog drugog kanala, partner je odgovoran za informiranje putnika.

  • Kako postupiti u slučaju da moj let otkaže?

    Ako je rezervacija izvršena na flybosnia.ba ili na blagajni FLYBOSNIA, na e-mail adresu navedenu u postupku rezervacije šalje se obavijest. U takvim slučajevima nudimo vam rezervaciju drugog leta ili povrat novca.

    Ako je rezervacija izvršena putem turističke agencije ili nekog drugog kanala, partner je odgovoran za informiranje putnika.